Începând cu luna martie 2019 până în februarie 2020 politicienii/partidele din România au “investit” sume fabuloase în reclame pe rețelele de socializare.
Campioni la “investiții” sunt cei de la PNL, urmati de Alianța USR Plus si PSD, potrivit informațiilor oficiale publicate pe rețelele de socializare.

PARTIDE & ALIANTE

ALDE – 88.8819 lei
Alianța USR Plus – 885.540 lei
Partidul Mișcarea Populară – 20.891 lei
Partidul Național Liberal – 1.429.660 lei
Partidul Social Democrat – 755.644 lei
Uniunea Salvați România – USR – 166.921 lei
Pentru alegerile prezidențiale din noiembrie 2019 “investițiile” au fost pe măsură.

CANDIDAȚI LA ALEGERILE PREZIDENȚIALE 2019

Alexandru Cumpanașu – 33.255 lei
Dan Barna – 516.223 lei
Kelemen Hunor – 72.257 lei
Klaus Iohannis – 0 lei (beneficiar direct al reclamelor PNL)
Mircea Diaconu – 65.458 lei
Ramona Ioana Bruynseels – 653.095 lei
Theodor Paleologu – 24.777 lei
Viorel Cataramă – 139.234 lei
Viorica Vasilica Dăncilă – 494.278 lei
Sursa bucurestinews.ro